نحوه از بین بردن حشرات پیش از اسباب کشی | باربری میرداماد تهران

باربری میرداماد یکی از باربری های فعال در تهران است که بهترین خدمات باربری و بسته بندی را ارائه می کند در این مقاله شما را با نحوه از بین بردن حشرات در اسباب کشی آشنا خواهیم کرد .

خدمات اتوبار میرداماد توسط یک تیم متخصص باربری و بسته بندی ارائه می شود که شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما در اتوبار میرداماد تماس گرفته و درخواستتان را ثبت کنید .

برای تماس با ما کافی است آیکون سبز رنگ را لمس کنید و تماس تان با مشاوران اتوبار میرداماد برقرار می شود و پس از مشاوره دادن به شما مشتری گرامی و تعیین زمان باربری در سر ساعت در محل حاضر می شوند و کار باربری را آغاز می کنند .

شماره تماس باربری میرداماد

شماره تماس باربری میرداماد

از بین بردن حشرات پیش از اسباب کشی

حشرات ریز مانند مورچه، سوسک و … غالبا باعث ایجاد ناراحتی و مزاحمت برای انسان ها می شوند و از بین بردن آنها این دغدغه را بیشتر می کند.

از بین بردن حشرات طی اسباب کشی به منزل یا محل کار جدید امر بسیار مهمی است. قطعا هیچکس دوست ندارد حس لذت بخش نقل مکان به یک مکان نو و جدید را با دیدن حشراتی مانند سوسک برای خود خراب کند. پس با توجه به این موضوع باید چاره ای اندیشید!

شرکت باربری میرداماد در این مقاله راه هایی جهت از بین بردن حشرات موذی در اختیار شما قرار خواهد داد :

برای از بین بردن حشرات پیش از مرحله باربری و اسباب کشی به خانه یا محل کار جدید می بایست آنجا را تمیز کنید.

وسایلی که قرار است به مکان جدید منتقل شوند نیز حتما باید تمیز کرده و به خوبی آنها را گردگیری کنید زیرا در غیر این صورت  ممکن است 2 احتمال برای شما اتفاق بیفتد :

  • سوسک ها و یا سایر حشرات از مکان قدیم با وسایل شما به مکان جدید بیایند.
  • اگر پیش از منتقل کردن اسباب ها به مکان جدید آنجا را به خوبی تمیز نکنید ممکن است سوسک ها برای پنهان شدن به داخل کارتن های وسایل رفته و در این صورت کار از بین بردن آن ها برای شما بسیار سخت خواهد شد و علاوه بر آن وسایل شما را آلوده می کنند.

بهترین زمان برای انجام سم پاشی و از بین بردن حشرات پیش از وارد شدن و اسباب آوردن به مکان جدید می باشد. چون علاوه بر اینکه وسایل از آلوده شدن به سم و حشرات مصون می مانند بلکه بوی سم شما را اذیت نخواهد کرد.

هم چنین اثر سم در طی رفت و آمد ها و استفاده از آب و … اثر خود را از دست نخواهد داد .

  •  رطوبت را از بین ببرید.

اگر در مناطق جنوبی یا درکل با رطوبت بالا زندگی می کنید، تجربه ناخوشایند گزش پشه ها را دارید. مگس های پنیر و لارو های آن، به رطوبتی حدود ۸۵ درصد برای زنده ماندن نیاز دارند. پس سعی کنید رطوبت خانه ی خود را از بین ببرید.

  • برای چاه‌ های موجود از درپوش استفاده بکنید.

نکته آخر

نکته مهم دیگر برای از بین بردن حشرات آن است که پس از سم پاشی اگر تمامی در ها و پنجره ها بسته بماند اثر سم بیش تر می شود و مدت زمان بیش تر برای از بین بردن حشرات باقی خواهد ماند. که تنها زمانی قابل انجام است که محل جدید هنوز خالی باشد.

شماره تماس باربری میرداماد تهران

بعد از از بین بردن حشرات آماده اسباب کشی می شوید و قطعا دغدغه شما انتخاب یک باربری مطمئن و کار بلد است ، باربری میرداماد با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه حمل بار ، اسباب کشی و بسته بندی لوازم آماده ارائه بهترین خدمات برای مشتریان عزیز خود می باشد .
برای تماس با باربری میرداماد می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :
شماره تماس باربری و اتوبار میرداماد

شماره تماس باربری و اتوبار میرداماد

تبلیغ : از منطقه باربری کردستان دیدن فرمایید !!

پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :


×