اتوبار در کرونا

اتوبار در کرونا یکی از معضلات ساکنان تهران می باشد چرا که تمدید اجباری اجاره نشینان کار در این حوره کمتر شدند و به همین دلیل بسیاری از باربری ها به طور موقت و یا دائمی دست به تعطیلی زدند و بسیاری از شغل های مرتبط با این حوزه نیز تعطیل شدند اما باربری میرداماد و شعب واقع در مناطق تهران با تمام توان کار می کنند که می توانید با شماره های ما تماس حاصل کنید .

شماره نماس های باربری میرداماد : 88600294

 جهت تماس برای اتوبار در کرونا کافیست آیکون سبز رنگ را لمس کنید

اتوبار در کرونا : استریل لوازم خانه قبل از حمل اثاثیه

برای باربری در کرونا قبل از شروع حمل اثاثیه و بسته بندی بهتر است لوازم خانه استریل شوند که نیم کاری باربری میرداماد با در نظر گرفتن حساسیت لوازم منزل به الکل و مواد تمیز کننده آنها را استریل می کنند . از طرفی کابین حمل بار و ضربه گیرها نیز بعد از هربار حمل اثاثیه شسته می شوند تا از انتقال هرگونه ویروس جلوگیری کنند . الیته استریل لوازم و بسته بندی آنها به دلخواه شما حذف می شود و جزو گزینه های اختیاری باربری میرداماد است و انتخاب یا عدم انتخاب آنها به عهده ی مشتری است .

باربری در کرونا

باربری در کرونا

چرا باربری میرداماد در ایام کرونا ؟

در زیر دلایلی که بایستی باربری میرداماد را انتخاب کنید را آورده ایم تا انتخابی راحت تر برای حمل اثاثیه در ایام کرونا داشته باشید :

  • باربری 24 ساعته و بدون تعطیلی حنی در ایام قرنطینه
  • پاسخگویی و مشاوره رایگان یه صورت 24 ساعته
  • استریل لوازم منزل به انتخاب مشتری
  • ارائه بیمه نامه قبل از شروع کار
  • استریل کابین حمل بار و ضربه گیرها نیز بعد از هربار حمل اثاثیه جهت جلوگیری از انتقال هرگونه ویروس
  • تست کرونا مداوم و دوره ای کارکنان و تیم کاری برای اطمینان خاطر مشتریان

باربری کردستان

حمل بار بین شهری در ایام کرونا

حال سوالی که پیش می آید این است که اگر بسته ای بزرگ داشته باشیم که نیاز به ارسال با باربری داشته باشد چه بکنیم ؟ شما می توانید از اتوبوس ها برای ارسال بار به هر شهری که نیاز دارید بار ارستال کنید که برای مشاهده تایم حرکت اتوبوس ها می توانید از سامانه رزرو بلیط اتوبوس اختصاصی که شرکت ایباس راه اندازی کرده است استفاده کنید . و یا آنرا به نیپاکس بسپارید .

 

 

پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :


×