اتوبار شمال

اتوبار شمال تهران که تحت نظر باربری میرداماد تهران در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم عزیز تهران است یکی از بهترین باربری های شمال تهران محسوب می شود. چراکه این باربری همواره در تلاش است تا بهترین خدمات باربری و اسباب کشی را به شهروندان تهرانی ارائه کند. اتوبار شمال به صورت 24 ساعته فعال است. شما می توانید در طول 7 روز هفته و در هرساعت از شبانه روز که مایل بودید اقدام به باربری و اسباب کشی کنید. برای تماس با شعبه اتوبار شمال باربری میرداماد با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

شماره تماس اتوبار شمال : 88617637-021

برای تماس با اتوبار شمال روی شماره تلفن کلیک نمایید.

باربری میرداماد

باربری میرداماد تهران که به جرئت می توان گفت امروزه یکی از بهترین باربری های تهران محسوب می شود بالغ بر 30 سال است که در زمینه باربری و اسباب کشی منازل، ادارات و … در تهران در حال فعالیت است. به همین دلیل توانسته علاوه بر تجربه و مهارت نام خوشی را نیز در این زمینه برای خود کسب کند.

از ویژگی های برجسته باربری میرداماد می توان به کیفیت بالای خدمات، سرعت عمل بالا، پرسنل آموزش دیده و با اخلاق، بسته بندی وسایل با ابزار بسته بندی به روش های جدید و اروپایی و همچنین داشتن ماشین های باربری در سایز های مختلف متناسب با نیاز شما اشاره کرد.

این باربری در حال حاضر آماده ارائه خدمات به کلیه مناطق تهران و همچنین کرج می باشد. و در تلاش است تا محدوده خدمات رسانی اش را روز به روز بیشتر کند.

 

اتوبار شمال

اتوبار شمال چه خدماتی را ارائه می دهد؟

کیفیت و سرعت عمل بالا در ارائه خدمات

به دلیل بالا بودن تعداد افراد حاضر و آماده به کار در اتوبار شمال شما بدون هیچ معطلی خدمات باربری و اسباب کشی را با بالاترین کیفیت ممکن دریافت خواهید کرد.

تضمین سلامت کالای شما در هنگام جابجایی و حمل نقل آن ها

اتوبار شمال به شما این اطمینان را می دهد هیچ کدام از وسایل شما در حین حمل و نقل و جابجایی آسیبی نمی بینند و آن را تضمین می کند.

مشاوره رایگان در مورد باربری و اسباب کشی

شما می توانید اگر هرگونه سوالی در مورد امور باربری و اسباب کشی دارید را به صورت کاملا رایگان با مشاورین اتوبار شمال در میان بگذارید و پاسخ دریافت کنید.

دریافت خدمات به صورت آنلاین و یا تماس تلفنی بدون نیاز به مراجعه حضوری

شما می توانید از طریق نصب اپلیکیشن های باربری با باربری میرداماد ارتباط داشته باشید و درخواست های خود را به صورت آنلاین مطرح کنید و یا می توانید تنها با یک تماس تلفنی با ما ارتباط برقرار کنید و از ما خدمات دریافت کنید. نیازی به مراجعه حضوری جهت پرسیدن سوالات و یا ثبت درخواست خدمات باربری نمی باشد.

حمل و نقل و اسباب کشی به تمام نقاط ایران

محدوده خدمات باربری میرداماد از مبدا تهران و کرج به مقصد کل نقاط ایران می باشد. پس اگر مقصد بار شما خارج از محدوده تهران و کرج است نگران نباشید. چراکه باربری میرداماد قادر است بارهای شما را به تمام نقاط ایران ارسال کند.

بسته بندی حرفه ای با روش های جدید و به سبک اروپایی

بسته بندی یکی از مهمترین اقدامات پیشگیرانه جهت محفوظ نگه داشتن وسایل در برابر آسیب های احتمالی می باشد. اگر این کار به صورت غیر اصولی انجام شود حتما به وسایل آسیب وارد می شود. اتوبار شمال تمامی وسایل شما را مانند کمد های دیواری، یخچال و حتی تمامی ظروف آشپزخانه شما را قبل از بارگیری با ابزار های مخصوص بسته بندی به سبک اروپایی بسته بندی می کنند سپس اقدام به جابجایی و بارگیری آن ها در ماشین های باربری می کنند.

دارای انواع ماشین های باربری در سایز های مختلف متناسب با نیاز شما

اگر وسایل شما زیاد است و یا در محلی قرار دارید که عبور و مرور ماشین ها مقداری سخت است نیاز به هیچگونه نگرانی نیست. اتوبار شمال دارای انواع ماشین های باربری از جمله کامیون، نیسان و وانت می باشد. کافیست این مسئله را با پرسنل اتوبار شمال در میان بگذارید تا آن ها متناسب با بار و محل شما برایتان سرویس ارسال کنند.

دارای پرسنل کارکشته و با اخلاق

تمامی پرسنل این مجموعه از رانندگان گرفته تا کارگران همگی آموزش دیده و با تجربه اند و رعایت ادب و احترام به مشتری اولویت اول آنهاست.

ارائه بیمه نامه معتبر به کارفرما

باربری میرداماد برای اطمینان خاطر بخشیدن به کارفرما بیمه نامه معتبری را به کارفرما ارائه می دهد. بر طبق این بیمه نامه اگر هرگونه آسیبی به وسایل شما وارد شود شرکت بیمه تمام خسارت شما را پرداخت خواهد کرد.

پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :

×