شماره تماس باربری میرداماد

شماره تماس باربری میرداماد که برای ارتباط با ما در اتوبار و حمل اثاثیه میرداماد می باشد که خدمات باربری و حمل اثاثیه را به خوبی انجام می دهد خدمات حمل اثاثیه منزل ، حمل مبلمان ، حمل و جا به جایی ادارات و شرکت ها ، حمب سیسمونی ، حمل جهیزیه عروس می باشد .

شماره تماس باربری میرداماد  :  8800294

شماره تماس باربری شمال تهران  :  22980287

شماره تماس باربری مرکز تهران    :  22276037

باربری میرداماد با داشتن تیم کاری جوان و مجرب توانایی حمل بار و بسته بندی را دارند و خدمات باربری و بسته بندی را با بهترین کیفیت انجام می دهند ، اگر قصد حمل بار را در تهران و کرج دارید کافیست با ما تماس حاصل کنید تا در محل حاضر شویم .

شماره تماس باربری و اتوبار میرداماد

شماره تماس باربری و اتوبار میرداماد

بسته بندی باربری میرداماد

بسته بندی لوازم منزل قبل از حمل اثاثیه مهمترین مرحله یک اسباب کشی است چرا که اگر اصولی اجام نشه باعث آسیب به لوازم حین جا به جایی میشه و حین جا به جایی وقت برای چک کردن دوباره لوازم بسته بندی شده نیست پس بایستی بسیار اصولی و با حوصله لوازم منزل رو بسته بندی کنید و برای بسته بندی اصولی لوازم مخصوص بسته بندی لازم  می باشد  . از طرفی بسته بندی همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت اصول اولیه در پیشگیری از انتقال ویروس ملزم به ضد عفوتی واسل منزلتان میباشد .

یکی از شعب فعال باربری میرداماد باربری کردستان است که خدمات باربری را با تخفیفات 10 درصدی در هر نطقه از تهران انجام می دهد .

باربری میرداماد با داشتن افراد متخصص در زمینه بسته بندی توانیی انجام این کار رو داره و از طرفی لوازم مخصوص باربری میرداماد شما رو از نگرانی یافتن کارتن و سبد محکم در میاره پس اگه قصدتون بسته بندی و سالم رسیدن لوازم تون هست تمامی کار رو به تیم کاری میرداماد بسپارید .

بیمه نامه باربری میرداماد :

یکی از معضلات حمل اثاثیه منزل آسیب دیدن لوازم خونه هستش که با توجه به وضعیت اقتصادی گرانی لوازم خانه در جایگزینی وسیلخ مورد نظر  به طوری که در برخی مواقع اسباب کشی را تا چندین روز عقب می اندازد پس ما بر آن شدیم تا راه کاری برای این مشکل پیدا کنیم و بهترین گزینه ارائه بیمه نامه بهترین راهکار این مشکل می باشد .

باربری میرداماد به شما این اطمینان را می دهد که حمل اثاثیه منزلتان بدون هیچگونه آسیب و شکستنی باشد و این تضمین با ارائه بیمه نامه قبل از حمل بار این اطمینان خاطر را به شما می دهد تا با خیالی راحت وظیفه باربری و بسته بندی را به ما بسپارید .

شماره تماس باربری میرداماد

شماره تماس باربری میرداماد

 

پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :


×