بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی

نحوه بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی ؟ این سوالیست که بسیاری از زوج های جوانان برایشان حین جا به جایی و حمل اثاث برایشان سوال می شود که امروز قصد داریم تا راهکار هایی برای این امر مهم ارائه کنیم پس با ما همراه باشید .

چرا بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی مهم است ؟

یکی از مشکلات و معضلات جا به جای و تعویض خانه حمل اثاثیه می باشد که تقریبا هر شخصی حداقل یک بار آن را در زندگی تجربه کرده است و با توجه به آسیب های احتمالی وبه وسایل خانه معمولا بانوان از حمل اثاثیه بیزارند چرا که معمولا اولین اسباب کشی بدون تجربه انجام می شود و به اثاثیه منزل آسیب هایی بعضا جبران ناپذیر وارد می شود .

شماره تماس باربری میرداماد

شماره تماس باربری میرداماد

ملزومات بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی چیست ؟

بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی بایستی لوازم مخصوص داشته باشید که چسب پنج سانتی و کارتن موز و روزنامه از مشترکات و وسایل ضروری حمل اثاثیه می باشد و به نوعی می توان گفت در صورت نبود تقریبا حمل اثاثیه غیر ممکن می شود چرا که ظروف شکستنی و بعضی از لوام تزیینی ملزومه روزنامه و کارتن محکم می باشد .

سلفون های بزرگ برای مبلان و کمد و بوفه که در اصطلاح به آنها بابل رپ و استرج رپ می گوییم نیز در رده دوم ملزومات قرار می گیرد برخلاف باور عموم که اصلا از استرج رپ و بابل رپ لازم نیست اما ما در این مقاله به این دو وسیله مهم بیشتر خواهم پرداخت .

بابل رپ چیست ؟

بابل رپ به نایلون های حباب دار که برای بسته بندی لوازم استفاده می شود می گویند که در برای ضربه گیر بودن بسته بندی لوازم حساس به ضربه و حسا استفاده می شود که دارای سایز بندی مختلف برای استفاده های مختلف در بازار موجود می باشد .

باربری تخصصی میرداماد از بابل رپ برای بسته بندی بوفه ، تلویزیون ، ظروف شکستنی و… برای جلوگیری از آسیب های حتی جزئی استفاده می کند که این وسیله جزء جدانشدنی باربری و حمل اثاثیه می باشد .

استرچ رپ چیست ؟

استرچ رپ نیز به نوعی مکمل بابل رپ بوده استرچ رپ و نواری پلاستیکی با قابلیت کشش بسیار بالا است که معمولا از پلی اتیلن با دانسیته پایین ساخته شده است که برای بسته بندی مبل ، یخچال ، کمد و … استفاده می شود تا در این در برابر ضربه و یا برخورد جسم تیز از آسیب های احتمالی جلوگیری شود از طرفی از کثیف شدن مبل حین جا به جایی نیز بسیار موثر واقع می شود .

 

پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :


×